[Pardus-kullanicilari] Açılış Yöneticisindeki başlıkların değiştirebilir miyim?

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
11 Haz 2008 Çar 04:08:06 EEST

ismail wrote On 06/11/2008 04:00 AM:
> Gerçekten var mıdır böyle bir ayar.:)
> Ben sağ tıklayıp özelliklerden otomatik bağlan gibi birşeyler dediydim ama kar
> etmedi.Aslında yarın da söküp götüreceğim benimkitapı ama 2-3 ay sonra
> dönünce yine halletmeye çalışacağım bu sorunu.:)
> En iyisi biraz daha denemek:D

bu mesajınızı şimdi gördüm, bahsettiğiniz yerdeki ayarda mount ediyor
olması lazım, eğer ktorrent hata veriyorsa (yani bilgisayarınızı açıp
kapadığınızda harici diskiniz yeniden bağlandığında bilg. görmüyorsa)
bunu bir hata girdisi olarak girin (tabi bugzilla'da aradıktan sonra..)
normalde yapıyor olması gerek..