[Pardus-kullanicilari] Açılış Yöneticisindeki başlıkların değiştirebilir miyim?

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
11 Haz 2008 Çar 04:05:25 EEST

ismail bey'e ithafen:

Emre ERENOGLU wrote On 06/11/2008 03:32 AM:
> <sildim>
>
> Sanki bunlarin hicbiri gereksizmis te, bizim bilmedigimiz ama KDE'nin
> biyerlerinde bi ayar varmis gibime de gelmiyor degil :)
>
> Emre

=) mount edilen parçaya sağ tıklayıp özellikler dedikten sonra  Bağlanma
(en local'inde Mounting olarak geçiyor, türkçesi herhalde Bağlanma'dır)
kısmına geldiğinizde Bağlanma Yeri'nin altında Otomatik Bağla gibi bir
seçenek olması lazım (Mount automatically) böyle yapınca taktığınız anda
mount ediyor o harddiskleri.. ayrıca salt okunur bağlama, senkronize
bağlama gibi seçenekler de mevcut burada.. ismail bey, istediğinizi
yapıyor olması lazım bu halin..

yalnız benim de sinir olduğum şu ki, tamam iyi güzel , mount ediyor, ama
o "ne yapmayı düşünüyorsun" pop-up'larını çıkarmasın, direk mount etsin,
bana da konqueror'de açsın göstersin, onu biraz araştırdım ama
bulamadım, bilen biri yazarsa sevinirim :) (debian'da, gnome'da daha
doğrusu böyle bir sistem var sanırım, etch'te olabilir, ama tam
hatırlamıyorum..)

-serdar

//final zamanları curiosity killed the cat :P