[Pardus-kullanicilari] K3B ile mp3 CD yazmak için gerekli ayarlar nelerdir?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Haz 2008 Sal 08:25:53 EEST

Arkadaşım
K3b ile müzüik veya videoo CD si oluştururken düşük hızda yazmadınız ve
kullandığınız CD vasat CD ise ve yazmasonrası K3b hata veriyorsa yapmış
olduğu kontrolde bozuk bir data algılamış olmasıdır .Siz bu CD yi dinler
veya seyrederken bunu algılayabilirsiniz. Eğer bu bir iso dosyası veya weri
dosyası olsa idi o zaman bunu bariz olarak fark ederdiniz.iso ise Md5sum
değerleri tutmazdı. Piyasa Cd lerini düşük hızda kaydetmek enaz risk almakla
eş düşüyor.İyi günler kolay gelsin

10 Haziran 2008 Salı 08:06 tarihinde Huseyin Berberoglu <nxs at nxsn.com>
yazmış: