[Pardus-kullanicilari] K3B ile mp3 CD yazmak için gerekli ayarlar nelerdir?

Huseyin Berberoglu nxs at nxsn.com
10 Haz 2008 Sal 08:06:37 EEST

09 Haziran 2008 Pazartesi 22:54 tarihinde ismail <
dr.ismailbalcioglu at gmail.com> yazmış:

> Az önce bir mp3 Cd si oluşturmaya çalıştım aslında oldu fakat:
> %50 deyken hata verdi.Yeni Cd takın falan dedi.Hata çıktısına
> baktım.Hepsini
> yazmış gözüküyor.CD içeriğini açtım.Oradada hepsini yazmış
> gözüküyor.Discman
> e taktım o da sorunsuz çaldı rasgele.
> Sadece hızı düşürüp yaz dedim.Ayrıca yapmam gereken bir ayar var mıydı?

Bunun sebebi, k3b'nin cdyi yazdıktan sonra yazılan veriyi kontrol etmeye
çalışmasıdır.
Neden cdyi çıkarıp tekrar istiyor onu bilmiyorum :) Yani sorun yok, sadece
veriyi doğrulamamışsınız.
Veri doğrulamanın faydası var tabiki ama eğer isterseniz CD  yazma
ayarlarından bu ayarı iptal edebilirsiniz.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - super blog !