[Pardus-kullanicilari] RE: 2008 beta1.. "PPracer (buz yarışı )"

Cagri Sahan cs_sahan at hotmail.com
9 Haz 2008 Pzt 14:11:11 EEST

Ben şu anda 2007.3 kullanıyorum. PPracer'i ilk açtığımda ben de aynı hatayla karşılaştım. Config dosyalarıyla oynayınca sorun düzeldi.

________________________________
> Date: Sun, 8 Jun 2008 22:36:57 +0300
> From: mengucek at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 2008 beta1.. "PPracer (buz yarışı )"
>

> 08 Haziran 2008 Pazar 21:07 tarihinde Cagri Sahan <cs_sahan at hotmail.com> yazmış:
>
> Philips 170 serisi kullanıcılarında görülen bir sorun. Demek ki Pardus 2008'de de önüne geçilememiş. Urban Terror ve Enemy Territory oyunlarında da aynı sorunlarla karşılaşabilirsiniz.
>
> /home/kullanıcıadınız/.ppracer/ dizininde config.nut dosyasını açın.
>
> x_resolution = 1280,
> [...]

Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted