[Pardus-kullanicilari] 2008 beta1.. "PPracer (buz yarýþý )"

menguceko mengucek at gmail.com
8 Haz 2008 Paz 22:36:57 EEST

08 Haziran 2008 Pazar 21:07 tarihinde Cagri Sahan <cs_sahan at hotmail.com>
yazmış:

> Philips 170 serisi kullanıcılarında görülen bir sorun. Demek ki Pardus
> 2008'de de önüne geçilememiş. Urban Terror ve Enemy Territory oyunlarında da
> aynı sorunlarla karşılaşabilirsiniz.
>
> /home/kullanıcıadınız/.ppracer/ dizininde config.nut dosyasını açın.
>
> x_resolution = 1280,
> y_resolution = 1024,
> gui_max_fps = 30,
>
> DeÄŸerleri buradaki deÄŸerlerle deÄŸiÅŸtirin.
>

> Merhaba..
Teşekkür ederim..
Önerinizi bir ara uygulayacağım..
PPracer'ı 2007.3 de -aynı çözünürlükte- sorunsuz çalıştırıyordum..
İletinizden sonra 2007.3'de ki config dosyasına baktım, 2008 de ki config
değerlerinin aynısı..
Acaba yeni nvidia sürücüyle ilgili bir şey olabilir mi?..
Siz 2007.3 kullandınız mı ?
Orada da bu deÄŸerleri deÄŸiÅŸtirdiniz mi
Hoşça kalın..

--
menguceko