[Pardus-kullanicilari] Açılışta parolayı kaldırmak

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
7 Haz 2008 Cmt 09:16:41 EEST

Hüseyin Bey sağolun, dediklerinizi yapınca Tasma sorunlarımın üçte ikisi
çözüldü. Servis ve kullanıcı yöneticileri tamam. Ama görüntü yöneticisi
düzelmedi. Önce "Görüntü Yöneticisi modülü yüklenemedi." hatası veriyor, onun
ayrıntılarına bakınca da şu ekran çıkıyor:

The diagnostics is:
Possible reasons:
An error occurred during your last KDE upgrade leaving an orphaned control
module
You have old third party modules lying around.
Check these points carefully and try to remove the module mentioned in the
error message. If this fails, consider contacting your distributor or
packager.

Şimdi ne yapmalıyım?

Saturday 07 June 2008 Tarihinde 07:30:03 yazmıştı: