[Pardus-kullanicilari] Açılışta parolayı kaldırmak

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Haz 2008 Cmt 07:30:03 EEST

Arkadaşım
Konsol (Terminal aç ) su ve ardından yönetici parolanı girerek root ol
akabinde *service dbus start* komutunu enterle Tasma dan bir problemin
varsa   pisi it tasma --reinstall   komutunu enterleyerek tasmayı yeniden
kur . sistemini kontrol et çalışması gerek eğer çalışmayan bir paket varsa
onuda --reinstall ekleyerek kur düzelmiş olması gerek.İyi çalışmalar

06 Haziran 2008 Cuma 20:33 tarihinde Emre Kocaoglu <
emre.kocaoglu at isnet.net.tr> yazmış: