[Pardus-kullanicilari] 2007 den 2008 beta ya geçiş

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Haz 2008 Cum 17:33:52 EEST

Arkadaşım
C de kurulu olan winxp yi sistem disk veri sıkıştırma ile toparla data ların
dağınıklığı toparlandıktan sonra Çalışan CD ile winxp nin bulunduğu bölümde
yeni bir bölüm oluştur. aynı şekilde D ye de yeni bölüm oluşturabilirsin
daha sonra Pardus 2008 Beta CD si ile yeni oluşturduğun bölüme kurulum yap
winxp nin lisansı varsa bir köşede dursun bakarsın birgün Pardus üzerinden
çalıştırmayı başaramadığın bir program için gerekebilir.Ben winxp yi 15 GB
lık bölüme hapsettim güncellemelerin dışında kırk yılın başında damadım ve
kızım geldiğinde onlara gerekirse winxp ye giriyorlar.Kolay gelsin

06 Haziran 2008 Cuma 17:19 tarihinde ismail <dr.ismailbalcioglu at gmail.com>
yazmış: