[Pardus-kullanicilari] 2008 baslarken Grub arýyor...

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
6 Haz 2008 Cum 13:39:41 EEST

Yeniden kurmayi deneyin bence. Grub'un her kosulda kurulmasi gerek, ya da
baska bir GRUB yuklu ise onun menu.lst 'sine Pardus 2008 kurulumunuzun
eklenmesi gerekli.

Baska isletim sistemi olmadigina gore, sizin Grub'u kesin kurmaniz
gerekiyor.

Belki bi de bolumun basina kurmayi deneyebilirsiniz.

Gene olmazsa, detay sistem bilgisi ile birlikte (ozellikle anakart ve disk
kontrolcusu) http://bugs.pardus.org.tr

Emre