[Pardus-kullanicilari] 2008 baslarken Grub arýyor...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
6 Haz 2008 Cum 11:02:30 EEST

Merhaba,

Sonunda ben de deneyeyim dedim 2008 Beta'yı.

Bir iki denemede Başa Grub'u kur (önerilen) dendiği için söyleneni yaptım, ancak çok uzun süre bekledi ve kurulum devam etmedi.

Ben de bilgisayarda  başka  işletim ortamı olmadığı için Grub'u kurma seçeneğini (en alttaki) seçtim, bir saatlik bir kurulumdan sonra 'başarıyla tamamladınız' uyarısı çıktı, yeniden başlattım. Ancak yine grub arıyor, bulamıyor.

'GRUB LOADING Please wait' dedikten sonra.

'Error 2' uyarısı veriyor ve bilgisayar öylece duruyor.

Bir çözümü var mı, yoksa yeniden mi kurulum yapmalıyım?

Yardım edebilirseniz sevinirim.

Esenlikle...

Ömer Özen

Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

http://www.flickr.com/gift/