[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Beta Yazıcı Sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Haz 2008 Cum 09:07:59 EEST

Arkadaşım
Tasmadan tanımlı yazıcıyı kaldır yazıcınız açık iken bilgisayarını kapa
tekrar aç yeniden tanımış ve çıktı alabilir olabilirsiniz.Bir diğe yol da
yazıcıyı kaldırdıktan sonra yeni yazıcı ekle ve yazıcı sihirbazı ile yeniden
yapılandır.Kolay gelsin

05 Haziran 2008 Perşembe 23:12 tarihinde Bayram TATAR <
tatar_bayram at hotmail.com> yazmış: