[Pardus-kullanicilari] 2008 ati 3B desteği

engin akpınar enginalamut at gmail.com
6 Haz 2008 Cum 00:20:33 EEST

Ati radeon X1650 ekran kartımı tüm gün uğraşmama rağmen 3B desteği ile
çalkıştıramadım.

1-) ati sürücülerini paket yöneticisinden yükledim.
2-) Tasma>Sistem Seçenekleri>Görüntü yöneticisinden sırası ile ati ile
ilgili tüm sürücüleri denedim. özellikle flgrx tercihi 2008 i açılmaz hale
getirdi.
xorg.conf dosyasına 2007.3 üzerinden ulaşıp sadece *Section "Device"
*bölümündeki
*Driver  "fglrx"* i  *Driver  "radeon"* olarak değiştiriyorum,
diğer kısımlar flgrx sürücüsüne uygun halde kalıyor. bu defa compiz
çalışıyor. ama bembeyaz bir ekran ve bembeyaz bir küp.
Tabi bu değişiklikten sonra Tasma>Sistem Seçenekleri>Görüntü yöneticisi
çalışmıyor. Hadi bakalım format...

Anladığım kadarıyla bu sorunu yanlızca ben yaşıyorum.
Neyi eksik yaptığımı bulamadım. lütfen yardım.