[Pardus-kullanicilari] 2008 Beta ve İlk İzlenimler..

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
5 Haz 2008 Per 21:02:45 EEST

gerçekten kurulum arayüzünü çok güzel tasarlamışlar. kurulum esnasında ki
yazılar daha kalın olabilrdi, yine kurulum aşamasında kullanılan simgeler
gerçekten çok basit olmuş daha gerçekçi daha cezbedici olabirdi. bu konuda
zannedersem grafiker arkadaşlar yardımcı olabilirler. ön tanımlı gelen simge
seti nin çok profesyonelce olması gerekirdi. grub ta windows yok
düzeltilmesi gerekir. özellikle simge setleri konusunda bu konularda
deneyimli grafiker arkadaşların pardus yapımcılarına desteğini
esirgemeyeceğini düşünüyorum. birde asıl konu ati ekran kartlarının hala
sorunlu olmasi. bende ati x1550 var 3b desteği aktif olmuyor.
bütün bunları söylerken eleştiri anlamında değil yapıcı anlamda yazyorum.
uzun lafın kısası bu haliyle bile pardus 2008 muhteşem windowsa bir avuç
dolusu para vermeye hiç ama hiç gerek yok. inanıyorumki önümüzdeki süreç çok
daha güzel şeylere gebe...