[Pardus-kullanicilari] Dreamweaver Mx 2004

Hakan Küçük (Monrol) hkucuk at monrol.com
5 Haz 2008 Per 16:37:35 EEST

Aslında problem, yani soruyu sormamın nedeni,

Geçenlerde başka bir forumda;  vindoz mu (tam hatırlayamadım şimdi) neydi,
buna benzer bir terim ile dalga geçilmişti.

Ve terim doğruymuş,  bir sürü insan boşuna heyecanlanmıştı.

Bazen kullandığımız takma isimler yanlış anlaşılmalara -özellikle teknik
forumlarda- neden olabiliyor.