[Pardus-kullanicilari] Dizini Silemiyorum!

ismail dr.ismailbalcioglu at gmail.com
5 Haz 2008 Per 10:20:01 EEST

Virtual Box OSE ile Pardus 2007.3 içinde Pardus 2008 Beta 1 kurdum.
Sorunsuz çalıştı.
Daha sonra Sanal makine içinde Slax 6.0.7 çalışan CD çalıştırdım.
Slax içinde internetten arşiv indirip Pardus 2008 Beta 1 deki home dizininde
yeni oluşturduğum bir dizine kaydettim.
Daha sonra sanal makineyi yeniden Pardus ile açtığımda Arşivi çıkardım.Fakat
arşivi silemiyorum.Dizini silmeyi denedim o da olmuyor.
Şöyle bir hata veriyor:
/home/[kullanıcı_adım]/.local/share/Trash/files/SlaxsDownloads
adresine erişim engellendi.
Nedir sorunun kaynağı acaba?Bir çözümü var mı?