[Pardus-kullanicilari] yine ati, yine 3B

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
5 Haz 2008 Per 08:34:40 EEST

Thursday 05 June 2008 Tarihinde 01:16:12 yazmıştı:
> pardus 2008 ve atide 3B desteği ile ilgili herhangi bir gelişme varmı
> acaba. xorg.conf dosyası çok değişmiş. eski yöntemlerle hiçbirşey
> yapamadım. iki defa 2007.3 ile açıp pardus 2008in xorg.conf dosyasını
> silmek zorunda kaldım.

Tek yapmanız gereken depodaki ati ile ilgili paketleri kurmak ve Tasma>Sistem Seçenekleri>Görüntü Yöneticisi ile kartınızın sürücüsü
seçmek. Compiz ayarları bile hazır geliyor. xorg.conf'a dokunmayın.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS