[Pardus-kullanicilari] yine ati, yine 3B

men gucek mengucek at gmail.com
5 Haz 2008 Per 01:32:09 EEST

05 Haziran 2008 Perşembe 01:16 tarihinde engin akpınar <
enginalamut at gmail.com> yazmış:

> pardus 2008 ve atide 3B desteği ile ilgili herhangi bir gelişme varmı
> acaba.
> xorg.conf dosyası çok değişmiş. eski yöntemlerle hiçbirşey yapamadım. iki
> defa 2007.3 ile açıp pardus 2008in xorg.conf dosyasını silmek zorunda kaldım

Merhaba..
Ati'yi bilmiyorum.. ama ben nvidia sürücülerimi yükledikten sonra; "tasma >
sistem seçenekleri > görüntü yöneticisi" aracılığıyla ayarlarımı yaptım,
yeniden başlattım.. oldu..
Siz görüntü yöneticisine uğradınız mı ?..
Hoşça kalın..