[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ile 2008 kurulumu

volkan volkana34 at gmail.com
4 Haz 2008 Çar 21:28:50 EEST

kurulum cd takın ve partional seçim ekranına kadar gelin orda pardusu
otamatik tanıyor.hangi partional daysa "Pardus " olarak üzerinde yazıyor.
sizde boş olan patioanlı seçin ,öncesinde xp yüklüyse ntfs
formatındadır.pardus ext3 formatını kullanır.
/         - simgesi ile zorunlu dosyalarınızın kurulacağı bölümü,
/home - simgesi ile ev dizininizin kurulacağı bölümü seçiyorsunuz.