[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ile 2008 kurulumu

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
4 Haz 2008 Çar 20:04:08 EEST

Hüseyin Bey beni dövmek isteyeceksiniz ama 1008'i sabit diskin boş bölümüne
nasıl kuracağım? Daha önce 2007 yi boş bölüme kurayım derken mevcut Windows'
silmiştim! Hadi o Windows'tu, nereye giderse gitin. Ama şimdi Pardus 2007
deki bilgilerimi kaybetmek istemiyorum. Şu boş bölümü nasıl bulacağım ve
oraya nasıl kuracağım?

04-Jun-2008 Wednesday Tarihinde 19:55:10 yazmıştı: