[Pardus-kullanicilari] 2008 yükseltmesi

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
1 Haz 2008 Paz 18:33:00 EEST

Onur bey açıklamalarınız için teşekkür ediyorum benim merak ettim nokta ise
contrib depo pardus 2008 ile de kullanılabilecek mi ? Sizin de belirttiğiniz
gibi iki sürüm arasında ciddi farklılıklar var ayrıca bildiğim kadarı ile
pardus 2008 ile bazı paketlerin isimleri değişti ve bu bir sorun
oluşturabilir gibi duruyor,eğer düşündüğüm gibiyse contrib deponun akibeti
ne olacak? Pardus 2008 ile birlikte hepsi tekrar derlenecekmi yoksa herhangi
bir değişiklik yapılmadan veya bir kaç ufak değişiklikle 2008 için uygun
hale mi getirilecek? Salı gününden itibaren pardus 2008beta ve contrib
depodaki yazılımları kullanabilir olacakmıyız ?
--
Fatih Genç