[Pardus-kullanicilari] Mysql baglanamama sorunu

ibrahim erol ibrahimerol at inbox.com
1 Haz 2008 Paz 12:30:08 EEST

Günaydın, sizin sorunuza cevap olmayacak ama ben de benzer bir konuda sıkıntımı belirteyim istedim. php ile dosya oluşturma-silme-düzenleme işlemlerini yapmada sıkıntı yaşıyorum, daha önce sormuştum, yetkilendirmelerle ilgili olduğu söylenmişti, dosyaları root olmadan ulaşabileceğim bir klasöre aldım, yine hata mesajları aldım. Bu konuda araştırdım, çok da birşey öğrenemedim. Ayrıca Apache ile ilgili sitesinden de çok birşey anlayabildiğimi söyleyemem. mysql-apache kullanımı ile, yetkilendirmeler ile ilgili kaynak gösterebilir misiniz? Teşekkür ederim;
İbrahim Erol