[Pardus-kullanicilari] Ynt: Open Office

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
31 Tem 2008 Per 09:56:46 EEST

iyi günler ;

pardus 2008 kullanıyorum her şeyden gayet memnunum.  OpenOffice deki
yavaşlık 2007 sürümüne nazaran çok iyileştirilmiş buna çok memnun olmuştum.
ayrıca Araçlar-Seçenekler-Bellek menüsündeki OpenOffice in kullanacağı
bellek miktarını 256mb 'a çıkardıktan sonra OpenOffice in aslında ne kadar
hızlı olduğunu gördüm. herkese tavsiye ederim.

hatta pardus geliştiricisi arkadaşlarımdan da bu bellek miktarını eğer
mümkünse öntanımlı olarak 20mb yerine hiç olmazsa 128mb 'a yada uygun
gördükleri miktara çıkartmalarını isterim nacizane. çevremdeki arkadaşlarıma
pardus'u tavsiye ettiğim ve kurduğum zamanlarda en önce denenen şeylerden
biri oluyor word, excel vs belgelerini açmak.

saygılar.

--
Koray Özdemir