[Pardus-kullanicilari] Ynt: Open Office

Caner Güral cgural at gmail.com
29 Tem 2008 Sal 16:20:22 EEST

> (pardus 2007.3) içerisinde Open office 2.3 kullanıyorum. 250 sayfalık bir ms
> word dokumanını open office ile açmaya çalıştığımda  3-4 dk gibi çok uzun bir
> zamanda açıldığını gördüm. word belgesinde şekiller ve çizimlerde oldukça
> fazla ama yinede open office in bu kadar zamanda açılması bende hayal
> kırıklığı oluşturdu. umarım 2.4 yada 3 versiyonlarında bu yavaşlığı
> çözmüşlerdir.

Merhaba,

Bunun önüne bir nebze de olsa, Open Office'in kullandığı bellek
miktarını artırarak geçebilirsiniz. Bunun için Kelime İşlemci veya başka
bir OO uygulamasıyla boş bir belge açın ve sonra üstteki menüden Araçlar
 > Seçenekler öğesine girin.Ardından soldaki listeden OpenOffice.org >
Bellek kısmıne gelin.Grafik önbelleği altındaki kullanılacak bellek
miktarını artırın.Örneğin 1 GB'lık belleği olan bir makineye, eğer
OpenOffice üzerinde epey rahat çalışmak isterseniz 256-512 MB arası bir
değer girebilirsiniz.Tabi artırabilirsiniz de.Bu sizin kullanım
alışkanlığınıza bağlı bir değer.Bir de böyle deneyin bakalım, ne
değişecek.Bunun dışında farklı bir formattaysa açılışta bir dönüşüm söz
konusu; illâ ilk açılışta yavaşlama olacaktır.

Kolay gelsin.İyi günler...