[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

abdulkadir ongun abd.ongun at gmail.com
30 Tem 2008 Çar 09:29:18 EEST

Sevgili Erkan TEKMAN hocam,

Bu tartışma uzadı ama ben ilk maili yazan kişi olarak istediğim cevapları tam
olarak alamadım. Özellikle sizden (Bu projenin yetkilisi olarak) şunu
öğrenmek istiyorum.

Bildiğim kadarıyla Pardus bir ulusal dağıtım projesi ve özellikle güvenlik
amaçlı ve olgunlaştığında tüm kamu kurumlarında kullanılması için devlet
tarafından TÜBİTAK'a  verilmiş bir görev.

* Öyleyse Devlet bu dağıtımı ne zaman tüm kamu kurumlarında kullanmaya
başlayacak?
* Bu dağıtım bu olgunlukta değil mi? Değilse ne zaman bu olgunluğa erişecek?
* Tüm kamu kurumlarında kullanılması amacıyla TÜBİTAK'ın hükumete bir telkini
oldu mu?

Biz Pardus olarak ne durumdayız lütfen bilgilendirin bizi...