[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

Okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
29 Tem 2008 Sal 18:23:55 EEST

Söz konusu olan kamu ise gerçekten verdiğiniz örnek çok saçma olur.
Çünkü kimse insanların seçme hakkını elinden almıyor. Sadece kamu yararı
söz konusu olduğunda kamu kurum ve kuruluşlarında böyle bir mecburiyet
kurulabilir.

İş kamuya geldiği zaman kamunun çıkarları için paramızın yurt dışına -
yurt içinde muadili varken - boştan yere gitmesini engellemekten
insanların gerçek seçme özgürlüğünü sağlamasına kadar pek çok yararı
olacaktır.

Windows kullanılması için dayatılıyor. Bunu bizzat kendi insanımız
yapıyor dışarı çıkıp kökenini Amerika'larda aramayın. Onun yerine Pardus
ve Linux gibi işletim sistemleri de var bunları da görün denildiği için
kamuda Pardus kullanımının zorunlu hale getirilmesi yararlıdır.

Ayrıca pek çok insandan duymuşsunuzdur. Aslında Pardus çok güzel bir
sistem ama falanca programı kullandığım için Windows'a MECBURUM.
Dünya'da Linux yüzde elli pazar payına ulaşmış olsa o firmaların hepsi
mecburen Pardus ve tüm Linux versiyonları için açık ya da kapalı kodlu
programlar yazmak zorunda kalacaklar. Bu da gerçekten seçme özgürlüğünü
sağlayacaktır. Bu haliyle zaten özgür değiliz ve özgür olmamaz için
Microsoft elinden geleni yapıyor.