[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
29 Tem 2008 Sal 18:07:46 EEST

Örneklerinizin ilgisi yok. Çünkü;

"Biz" insanların vindovs kullanması yasaklansın, demiyoruz.
Hüsrev ya da Kılıç istediği işletim sistemini ya da yazılımı kullanır.

Kamu kurumlarında çalışanlar takım elbise giymek, sakal bırakmamak vs.
zorunda. Ama sıradan insan isterse saçını kırmızıya boyar.
Dolayısıyla bu bir özgürlük sorunu değil. Anlayış ve bilinç geliştirme
sorunu.

Her ne kadar vindovs kullanmak, sigara içmek gibi "günah" bir eylem değilse
de; bunu kamu kurumlarında sigaranın yasaklanmasına benzetebiliriz bence.

Devlet kendisini, kendisinin olanı (eğer TÜBİTAK ve Pardus kendininse)
kullanmaya zorlayacak.
Olay bu.