[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

volkan volkana34 at gmail.com
29 Tem 2008 Sal 16:49:13 EEST

29 Temmuz 2008 Salı 15:22 tarihinde Husrev <wapper at gmail.com> yazdı:

> Kamu kuruluşlarında zorunlu hale gelmeli deniyor beyler.
çalıştığım şirket bana zorla windows kullandırılıyorsa kamuda da linux
kullanılabilir.Kamu isterse tercihini linuxden yana kullanır.Özgürlük
anlayışıyla bunun bir ilişkisi yok. Milli gelirlerimizle direk ilgili olması
bakımından bencede kamuda linux zorunlu olmalı.Diğer gelişmiş pek çok ülkede
olduğu gibi...