[Pardus-kullanicilari] Open Office yazı fontları

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
29 Tem 2008 Sal 11:15:42 EEST

Selamlar,
Her türlü ttf fontlarını zaten sorunsuz olarak kullanabiliyorsunuz...
Findoz'da kullandığınız ttf font dosyasını alarak (sanırım
usr/share/fonts?) Pardus'a opya ettiğinizde sorunsuz çalışıyor. Mesela
Öğretmen tanıdığım için el yazısı fontunu bu şekilde Pardus'da
kullanabilmiştik...

Fontların bulunduğu tam yolu bulmak için;
find -name *.ttf

komutunu kullanabilirsin...

Mucip:)

abdulkadir ongun yazmış: