[Pardus-kullanicilari] pardus güncelleme

abdulkadir ongun abd.ongun at gmail.com
29 Tem 2008 Sal 10:51:13 EEST

Değerli arkladaşlar;
Pardusu güncellediğimde açılış ekranında önceki durum ve güncellenmiş durum
bildirilmekte ve hangisi ile pardusu başlatmam sorulmakta.
Lakin iki durumda aynı şekilde ifade edilmekte, yani hangisi güncellemeden
sonraki, hangisi eski hali ben anlayamadım. Bir tarih falan olsa yada her
güncellemede bir numara falan verilse o zaman derizki şu en son
güncellediğimiz hali.
belki bu çok basit ve önemsiz bir konu ama bunu ben karıştırıyorum lütfen bu
konuda önerisi olan varsa paylaşırsanız sevinirim. (Bu yazdıklarım 2007.3
için geçerli pardus 2008 i henüz bilmiyorum)