[Pardus-kullanicilari] ies4linux Kurulumu

sepeth sepeth at gmail.com
27 Tem 2008 Paz 14:12:49 EEST

> Arkadaşlar, bugün malum bazı sitelere girebilmek için ies4linux kurmak
> istedim. Ancak konsolde haydi at pardus ies4linux-2.99.0 $ ./ies4linux komutunu
> verdiğim zaman wine'nin yeni sürümünü isteyen şöyle bir mesaj çıkıyor:
> IEs4Linux 2 yeni Wine sürümleriyle (0.9.x) kullanılmak üzere geliştirildi.
> Siz eski bir versiyon (wine-1.0) kullanıyorsunuz gibi görünüyor. Wine'ı en
> son sürüme yükseltmeniz tavsiye edilir (winehq.com'a gidin).

Sizdeki, zaten yeni sürümü (Wine 1.0 haliyle Wine 0.9 dan daha güncel
sürüm). Muhtemelen ies4linux betiğindeki bir sorun. Ben de karşılaştım
diye hatırlıyorum, dikkate almadan ilerlediğimde bir sorun olmamıştı.

> Burada belirtilen adrese gittim. Ancak yeni sürümü bilgisayarıma nasıl
> kuracağımı bilemedim. Bunu nasıl yapacağım hakkında bilgi verebilir misiniz?

http://www.winehq.org/site/download adresinde de gördüğünüz üzere,
sizdeki zaten en son kararlı sürümü. Bir şey yapmanıza gerek yok.