[Pardus-kullanicilari] ies4linux Kurulumu

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
27 Tem 2008 Paz 13:50:06 EEST

Arkadaşlar, bugün malum bazı sitelere girebilmek için ies4linux kurmak
istedim. Ancak konsolde haydi at pardus* ies4linux-2.99.0 $
./ies4linux*komutunu verdiğim zaman wine'nin yeni sürümünü isteyen
şöyle bir mesaj
çıkıyor: *IEs4Linux 2 yeni Wine sürümleriyle (0.9.x) kullanılmak üzere
geliştirildi. Siz eski bir versiyon (wine-1.0) kullanıyorsunuz gibi
görünüyor. Wine'ı en son sürüme yükseltmeniz tavsiye edilir (winehq.com'a
gidin).*

Burada belirtilen adrese gittim. Ancak yeni sürümü bilgisayarıma nasıl
kuracağımı bilemedim. Bunu nasıl yapacağım hakkında bilgi verebilir misiniz?
Teşekkür ederim.