[Pardus-kullanicilari] eciadsl sorunu - usb modem

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
24 Tem 2008 Per 10:41:23 EEST

merhabalar.
ADSL USB modemimi ( onixon dsl 100u) kurmak için parduswiki' deki NASIL:ADSL
USB modem kurulumu <http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:ADSL_USB_modem_kurulumu> ve
NASIL:Pardus 2008 ADSL USB modem
kurulumu<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardus_2008_ADSL_USB_modem_kurulumu>
talimatları
yaptım. istenen bütün pisileri yükledim ama br2684ctl -c 0 -b -a 8.35
komutunu girdiğimde;

linux onur # br2684ctl -c 0 -b -a 8.35
br2684ctl[3475]: Interface "nas0" created sucessfully
br2684ctl[3475]: Communicating over ATM 0.8.35, encapsulation: LLC
br2684ctl[3475]: Interface configured

yazması gerekmesine karşın bende failure mesajı çıktı.

Eciadsl yükledim. Daha önce eciadslle internete girmeyi başarmıştım. Sonra
pardusa format atıp yeniden yükledim.

eciadsl-config-tk komutu yapıp eciadsl ayar menüsü çıkınca "change synch.bin
file (only if driver hangs up)" a tıklayıp  /etc/eciadsl klasörü içerisinde
bulunan gs7470_synch04.bin dosyasını seçmeye çalışınca bu dosyayı listede
görmüyor. search dememe rağmen mevcut bulunan synch.bin görünüyor.

1.Nerede yanlış yapıyorum? 2. adsl-start komutuyla neden başaramıyorum.  3.
Verdiğiniz cevaplara nasıl yanıt vericem :)) (daha önce denedim yeni thread
açıldı - sayfayı kirletmek istemiyorum.)