[Pardus-kullanicilari] Yeni sabit disk taninmiyor...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
24 Tem 2008 Per 01:14:44 EEST

Merhaba,

Toshiba Satellite 1400 diziüstü bilgisayarıma Pardus 2008'i kurmuştum. Ancak iki gün önce bir iki müzik CD'si aktarırken bir anda çalışmamaya başladı. Silip birkaç kez yeniden kurma girişimlerim sonuçsuz kaldı; biçimlendirmeye geliyor ve saatlerce orada duruyor.

Dolayısıyla. sabit diskin bozuk olduğunu düşündüğüm için usb bağlantılı dışsal bir sabit disk satınaldım ve Pardus'u bunun üzerine kurmak itedim.

Makine yeni diski tanıdı. Pardus'u kurarken yeni diski sildim ve Pardus'u bu yeni disk üzerine kurmaya çılıştım. Ancak biçimlendirme yine uzun sürünce bilgisayarı düğmesinden kapatıp yeniden kurmaya çalıştım.

Bu kez yeni sabit diski tanımıyor.

Yapılabilecek bir şey var mı? Yardım edebilen olursa sevinirim.

Esenlikle..

Ömer Özen

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail.  Click on Options in Mail and switch to New Mail today or register for free at http://mail.yahoo.ca