[Pardus-kullanicilari] Tekir

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
24 Tem 2008 Per 10:14:53 EEST

Wednesday 23 July 2008 Tarihinde 22:31:13 yazmıştı:
> tekiri depodan kurdum fakat çalıştırınca internete bağlanmaya çalışıyor ve
> localhost bulunamadı diyip kalıyor. tekir acaba çalışmıyormu?

Tekir'in çalışması için internet bağlantısına ihtiyacı yoktur. Fakat bir web
uygulaması olduğu için bir sunucu üzerinden çalışır. Bu sunucu da sisteminize
kurulan JBoss Uygulama Sunucusu'dur. Dolayısı ile Tekir'i bir web tarayıcı
arayüzü ile kullanırsınız.

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.