[Pardus-kullanicilari] Tekir

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
24 Tem 2008 Per 09:43:16 EEST

Thursday 24 July 2008 Tarihinde 09:23:09 yazmıştı:
> Bilgisayarınız da Apache web sürücüsü kurulmamış olabilir. Paket
> yöneticisinde kurun, daha sonra bir konsol ekranı açarak root (yetkili
> kullanıcı) olarak service apahe on komutunu verin. Birde
> http://www.tekir.com.tr/pardus adresindeki anlatımı inceleyin.

Hayır apache kurulu olması zorunlu değil.

En son attığım epostada özellikle belirtmiştim; Servis Yöneticisinden "Jboss
J2SE Uygulama Sunucusu" isimli servisi başlatmanız gerekiyor diye. Onu
başlatmamış olabilir misiniz?

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.