[Pardus-kullanicilari] Kablosuz bagliyim... ama degilim.... :-) ya da :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
20 Tem 2008 Paz 03:17:44 EEST

Emre Bey,

Dediklerinizi yaptım, şu uyarıları verdi:

Omer-pardus3 ~ # iwconfig wlan0 channel
Error for wireless request "Set Frequency" (8B04) :
    too few arguments.
Omer-pardus3 ~ # iwconfig wlan0 channel
Error for wireless request "Set Frequency" (8B04) :
    too few arguments.
Omer-pardus3 ~ #        iwconfig wlan0 scan
iwconfig: unknown command "scan"
Omer-pardus3 ~ #

Sonra gittim yeniden bağlanmaya, durum aynı.

Bu arada otomatik bağlanmak istediğimde şöyle bir hata veriyor:

tr.orf.pardus.comar.python.password Length Error: Password length should be betwen 8 and 63.

Bağlantıyı tarattığımda yanında otomatik olarak MAC adresi veriyor ancak modemdeki ana adresle farklılık gösteriyor.

MAC adresi ayrıca bu makinede girmem gerekiyor mu? Gerekiyorsa, nereden gireceğim? Aradım ama MAC adresine benzer bir bölüm bulamadım.

Girdileri elle yapınca bağlı gösteriyor, herhangi bir hata uyarısı vermiyor ancak, internette herhangi bir sayfa açamıyor. Bir sayfayı uzun uzadıya arıyor, sonra 'yanlış girmiş olmalısınız adresi, adresinizi kontrol edin, yeniden deneyin' gibi uyarılar veriyor Firefox..

Esenlikle..

Ömer Özen