[Pardus-kullanicilari] KDE4 tasma problemi

Huseyin Berberoglu nxs at nxsn.com
18 Tem 2008 Cum 20:41:54 EEST

15 Temmuz 2008 Salı 18:52 tarihinde Onur Canci <onur.canci at gmail.com>
yazmış:

> Merhabalar,
>
> Uzun bir aradan sonra sistemime pardus 2008 kurdum.
> Yeni KDE4 ü bir deneyeyim diye KDE4 pisi paketlerini sistemime indirip
> kurdum.
>
> Ufak tefek hatalar haricinde kullanılabilir durumda ancak KDE4 ortamına
> geçtiğim zaman
> İlk önce TASMA bozuldu yeniden kurarak tasmayı çalıştırdım. Aynı şekilde
> package-manager
> programı da KDE4 altında çalışmıyor anladığım kadarıyla KDE4 altında paket
> kurarken yetki
> [...]

Bahsettiğiniz programlar Pardus'a özgü programlar. Bu programların KDE4 ile
uyumlu çalışması için gerekli işlemler henüz yapılmadı. Bu yüzden böyle
hatalar almanız normal, yapacak tek bir şey var; beklemek. Bu sırada KDE3
kullanmanızı öneririm.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - super blog !