[Pardus-kullanicilari] KDE4 tasma problemi

Onur Canci onur.canci at gmail.com
15 Tem 2008 Sal 18:52:27 EEST

Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra sistemime pardus 2008 kurdum.
Yeni KDE4 ü bir deneyeyim diye KDE4 pisi paketlerini sistemime indirip
kurdum.

Ufak tefek hatalar haricinde kullanılabilir durumda ancak KDE4 ortamına
geçtiğim zaman
İlk önce TASMA bozuldu yeniden kurarak tasmayı çalıştırdım. Aynı şekilde
package-manager
programı da KDE4 altında çalışmıyor anladığım kadarıyla KDE4 altında paket
kurarken yetki
kontrolü yapamıyor. Neyse pisi'yi konsoldan kullanarak sorunu aşıyorum Ama
ne yaptıysam Network
ayarları ile ilgili kısmı bir türlü çalışır hale getiremedim network
aygıtları listesi boş geliyor. Yeni bir bağlantı
oluşturmaya çalıştığım zaman da " no package with COMAR network scripts are
installed yet " gibi bir uyarı alıyorum.
(Not sistemi ingilizce olarak kurmuştum :) ). KDE başlangıcı ile
çalıştırılan bir uygulama ile network ayarlarının
sağlandığı gibi bir izlenim oluşturdu bu hata bende ancak bir nette
araştırdığımda bir çözüm bulamadım. Konsoldan
kdebase4_workspace kapatıp tekrar KDE3 e döndüğüm zaman her şey düzgün
olarak çalışıyor.

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim.

Teşekkürler
--
M. ONUR CANCI