[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ve VirtualBox

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
18 Tem 2008 Cum 12:41:32 EEST

Bildiğim kadarı ile, Pardus 2008 de henüz Virtualbox kurulamıyor,
Sisteminizdeki bahsettiğiniz aksaklıklara birşey söylemek için kurulu
olan sistemin ekran kartının dışında donanım bilgilerinide
verebilirseniz, en azından başımızdan geçen olaylarla değerlendirir,
yardımcı olmaya çalışırım.

Birde Pardus 2008 yüklü olan sistemde paket güncellemesi yapılacak
şekilde her iki deponun kurulu olup olmadığını ve be paket
içeriklerinden Firefox un hızlı açılması için extra bir paket yükleyip
yüklemediğinizide bildirirseniz sevinirim ( paket ismi yanlış
hatırlamıyorsam firegox gibi birşey olacak )

18 Temmuz 2008 Cuma 11:24 tarihinde Mevlüt KOÇAK