[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ve VirtualBox

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
18 Tem 2008 Cum 11:24:35 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Pardus 2008'i iş yerimdeki bilgisayarımda kullanıyorum. Firefox'un ve
Thunderbird'in donmaları, 2,3 pencere açınca firefox'un kilitlenme
seviyesinde yavaşlaması, VirtualBox'un (2007'de sorunsuz olarak
çalışmasına karşın) 2008'de çalıştırılan misafir işletim sistemlerinin
çok yavaş çalışması, bazen hiç açılmaması ki (önceki versiyonlarda
yapılmış kurulumlar nedeniyle sıkıntı olabileceğini düşünerek, yeniden
kurmak istediğimde de yavaşlığın devam ettiğini gördüm. Kurulum için
centos 5.2 ve xp 'yi denemiştim) bu tür sorunlar sadece bende mi mevcut,
aynı problemleri yaşayanlar da var mı?

NVidia 8500 GT ekran kartı kullanıyorum. Bu seriye ait sürücülerde daha
doğrusu mevcut sürücülerin 8500 modelleri ile bir problemi olduğunu
nvidianın düzeltmesi gerektiğini biliyorum. Acaba sorunlar ekran
kartından kaynaklı olabilir mi?

Saygı, Sevgi ve Linux

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği