[Pardus-kullanicilari] padus 2008 kurulumu ve yardım

muslum hartavi parduscu35 at hotmail.com
18 Tem 2008 Cum 00:58:37 EEST

Sevgili pardus kullanıcı dostlar;
Daha önce buna benzer bir mesaj atmıştım ancak yardımlarını esigemeyeceğini bildiren sevgili hüseyin kardeşimiz staj için TÜBİTAK'ta olacağından hayalimizde yarım kalmış durumdadır. Özetle dairedeki yaklaşık 15 adet bilgisayara pardus kurmayı düşünüyorduk. Staj nedeniyle arkadaşımız gelmeyince kendi çabalarımızla iki bilgisayara biri dizüstü olmak üzere pardus 2008'i kurduk. Bu iki bilgisayarda eğitim çalışmalarını planlıyordum ancak aşağıda yazan bazı sorunlarımz oldu;
1-explorer üzerinden yapılan [Çifçi Kayıt Sistemi (ÇKS)vb.] bazı online veri girişlerinde ve [Veteriner Bilgi Sistemi (VETBİS)vb.] veri kayıtlarında olduğu gibi enter tuşu kullanlması gerektiğinden, Pardustaki mozilla veya diğer web uygulamalarında enter tuşunun kullanımının etkisiz kaldığı bir başka deyişle bu tuşun çalışmadığı dolayısıyla veri girişlerinin yapılamadığı,
2- Veriyi yazdırmak için kullanılan yazdırma simgesinin gelmediği gelsede etkisiz kalması yada çalışmadığı,
3-Pisiden yazılım yüklerken root şifresini kabul ederken yazıcı yada konsolda komut çalıştırırken (su) komutunda root şifresini kabul etmemesi,
4- Ağda bilgisayarı ve dosyaları gördüğü halde yazıcyı görmemiş olması,
5- Tasmadan yönetici şifresiyle giriş yapılamadığından yazıcı paylaşımının bir türlü yapamamdan dolayı diğer bilgisayarlara yükleme yapma işini askıya alma zorunluluğu doğmuştur,
Netice olarak sizlerden ricam en azından telefonla rahatsız edebileceğimiz ve bu konularada yardımcı olabilecek dostlardan yardım bekliyorum. Şimdiden katkılarınız için teşekkürler.

Kemalpaşa (İzmir)
İlçe Tarım Müdürlüğü
0232 878 10 22

Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview