[Pardus-kullanicilari] VNC

OzkanOnline.net destek at ozkanonline.net
17 Tem 2008 Per 12:36:39 EEST

Merhabalar
Öncelilke ilgin ve ayrıntılı bilgi vrediğin için teşekkürler. VBOX ta
çözünürlük ayarlarıyla oynayınca masaüstü gelmiyor ekran donuyordu windwosta
güvenli kipe geçirmek aklıma geliyordu ama linux ta öyle bişi aklıma gelmedi
zaten sen söyleyene kadar tuş kombinasyonunuda bilmiyorum :) . Son olarak
dns programı bulabilirsen çok iyi olurdu valla gerçektende çok ihtiyacım
var.

17 Temmuz 2008 Perşembe 12:00 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
yazmış:

--