[Pardus-kullanicilari] VNC

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Tem 2008 Per 12:00:22 EEST

Merhaba Özkan Bey,

2008/7/17 Özkan Sürücü <ozkans892 at gmail.com>:
> yaramadı. Ancak şu şekilde bir çözüm buldum. biraz daha kolaya kaçarak önce
> windows xp kurdum ve Virtual Box programına Allah zarar vermesin VBOX
> programıyla sanal pardüsümü kurdum. Artık logmein ile windowsa windows tan
> linux a bağlanıyorum :)  Bu arada gemelde ati kullanan arkadaşlarımız benim

Biraz abartmışsınız, eminim Pardus'ta calışacak bir dinamik dns
istemcisi bulabiliriz. Google'da bulup elle kurmak ya da  paket istegi
yapmak lazım.

Bu arada Pardüs değil, Pardus. U ile.

> pardüsün ekranı donabilir. ve Masaüstü açılmayabilir. Şahsen dün bende öyle
Bu durumda güvenli modda açabilirsiniz grub ekranından, veya
CTRL+ALT+F1 ile konsoldan root login yapip /etc/X11/ altindaki
xorg.conf dosyasini silip reboot komutu vermek yeterli olabilir.

--
Emre