[Pardus-kullanicilari] playonlinux

eşref şair sairesref1847 at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 19:24:56 EEST

Anladıklarım.

pardus resmi depolarını kullanırsak ,kaynak koddan yada başka yerden program
yuklemez isek,

bilgisayarımıza kimse giremez
banka hesaplarımıza dokunamaz
virus bulaşmaz
sistem güvenli kalır ve bu garanti pardus şartnamesinde yazılmıştır.

eğer yanlış anlamışsam düzeltiniz.

yok doğru anlamışsam bu başlıkda yazılan yazıların çoğu ketum ve
saldırganlık kıskançlık içermektedir.

16 Temmuz 2008 Çarşamba 18:36 tarihinde Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com>
yazmış: