[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 18:36:52 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 16:45:22 yazmıştı:

> Başlıklar bahsettiğiniz gibi olsaydı iletinin ne olduğunu başlık belirlerdi
> ama başlıklar daha açıklayını olduğundan artık içerik belirliyor yani.
> Bravo!
>
> Anlama problemi mi yaşıyorsunuz, Fırat B:ey'in yaptığı bir duyuru değildi,
> herkes bunu eklesin süper depo da demedi, bir paketi arayan birine bu
> depoda var dedi o kadar.

> Sizin vicdanen smylediklerinizden pişman olmaksızın sahte bir özür
> dilemeniz kimsenin iyi hissetmesini sağlamaz. Kendinle barışık olmaktan
> kastınız kendini beğenmiş olma durumu galiba. İfadeleriniz öyle gösteriyor.
> [...]
Husrev bey ben saygı sınırlarında kaldıkça siz kabalaşıyorsunuz. Öyle hayran
kitlesi olan bir kişi değilim. Mütevazi bir hayatı olan sıradan bir kişiyim.
Hala anlamak istemiyorsunuz. pardus-linux.org 'un yaptığı iş kötü bir iş
demiyorum. Sağolsunlar her biri kıymetli vakitlerini ayırıp bu işe
soyunmuşlar. Tek yanlış gördüğüm şey bunun yapılış şekli. Alın yaptığınız
paketleri review sürecine sokun. Svn hesabı isteyin. Vermezlerse küsmeyin.
Ben küsmemiştim... bir süre svn hesabı olan kullanıcılardan review 'e sokması
için rica edin. Yaptığınız paketler tüm kullanıcılara ulaşsın.

Sizin deponuzun kullanılması gereken durumlar olmaz mı? Evet olur. Aynen
sudrap gibi. He bana göre nasıl olur onu da söyleyim. Bir ara bilimsel
programların paketlenmesi diye bir bugzilla girdisi vardı çok fazla paket
isteği vardı. Bunların arasından seçim yaparken mümkün mertebe iş yapan
paketler seçildi ve farklı bir kriter olarak ta geliştirilmesi 4-5 yıl önce
durmuş paketlerin depoya alınması uygun görülmedi. Sizin için böyle bir durum
var ise şayet. Bir yazılıma ihtiyaç duyarsınız 5 yıl önce (süre sallamadır)
geliştirilmesi durmuştur. Ve depoya alınması uygun görülmemiştir. Altını
çizerek söylüyorum contrib deposuna sokulmaya çalışılan hemen her paket
girmiştir. (ABI / API sorunu yaşatmadığı sürece.) Zaten sistem tutarlılığını
bozacak bir paketin girmesini istemekte doğru bir davranış olmaz değil mi?
Tekrar söylüyorum gelin mevcut paketleriniz için review isteğinde bulunun
paketleriniz hak ettikleri yerde yerlerini alsınlar.

Yani bu oluşumu sürdürmeyi istemenizin bana göre tek mantıklı tarafı var. Açık
olacağım. Siteniz yeterince hit'e ulaştığında oraya bir adsense reklamı koyup
bundan para kazanmak istemeniz. Yanlış anlamayın, para kazanmayı istemeniz
gayet normal, mantıklı ve makul bir durum. Ama amacınız bu ise gelipte burada
biz amme hizmeti yapıyoruz havalarına girmeyin. He amacınız bu değilse bir
önceki cümleyi önemsemeyin.

Ve lütfen bunu kişisel bir polemiğe çevirmeyin.
Ve lütfen saygı sınırları içerisinde görüşünüzü bildirin.
--
Recep KIRMIZI