[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
16 Tem 2008 Çar 15:40:54 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 15:09:23 yazmıştı:
> Sevgili Arkadaşlar,

Sevgili Fırat,

> Depomuz da bu alan adı altındadır. Eğer Geliştiriciler açısından bu yeterli
> değilse, gayri resmiliği daha da belirginleştirebiliriz.

Bildiğiniz gibi resmi ya da geliştirici diye bir titrim yok ve fakat eğer bir
öneri kabul ederseniz; paket deposu ve svn sunucusu ile ilgili her sayfanın
footer kısmına deponun resmi olmadığını ve kullanıcıların kendi
sorumlulukları ile depoyu kullandıklarını belirten bir uyarı koyabilirsiniz.

>Bu noktada, "Geliştirici çatısı ve gözetimi altında
> yapılmayan çalışma, çalışmadan sayılmaz. Verilen emek, emek değildir," gibi
> bir yaklaşımı doğru bulmuyoruz.

Ben kimsenin bu yaklaşımda olduğunu sanmıyorum. Bu yüzden Küçük Emrah benzeri
boynu bükükler yakınmalarının da ancak populist bir yaklaşım izlemeye
çalışmanın ürünü olduğunu düşünüyorum.

> Anlayış rica ediyoruz.

Bunun yerine şapkayı önünüze koyup acaba zamanında pisidepo ya da şu aralar
sudrap neleri doğru yapıyor da biz neyi yanlış yapıyoruz diye düşünmenizdir.

> İyi çalışmalar,
> Fırat Özgül (istihza)

Teşekkürler...

--