[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
16 Tem 2008 Çar 15:27:16 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 13:36:51 yazmıştı:

> Kullanım amacı gözetmeksizin her bilgisayara aynı güvenlik politikasını
> uygulamak çok daha mantıklı, değil mi? Google'un sunucularıyla sabahtan
> akşama kadar pes 2008 çalıştıran bir bilgisayar aynı güvenlik sistemleriyle
> denetlenmeli.

Elbette. Bir işletim sistemi kullanıcısının o sistemi hangi amaçla
kullanacağını tahmin etmediğine göre doğal olarak belirli bir güvenlik
şemasına sahip olmalıdır.

> domainin adında ubuntu yahut suse geçen kaç domain vardır dersiniz?

O halde önce Ubuntu'nun marka politikası belgesini bir okuyun. Ben listeye bir
konu hakkında fikir yazmadan önce durup bir düşünüyorum. Bazen faydası
olabiliyor tavsiye ederim.

> [...]
> insanlar bu paketleri kullanıyor. siz olsanız kendi kurduğunuz bir paketin
> güvenlik yaması olsa a) bu yamayı uygulamaz mısınız? b) bu yamayı uygular
> da paketi mi güncellemezsiniz?

> "resmi" kelimesinin anlamını biliyorsunuz değil mi? "resmi olmayan", "sizin
> tarafınızdan dağıtılmayan" programlardan kimse sizi mesul tutmaz. "resmi"
> depo güncel olur, temiz olur, hatasızdır, geçerli XML'lere sahiptir, ama
> "paketini güncel tutmayan, temiz tutmayan, geçerli XML yazamayan defoslun
> gitsin paket yapmasın" gibi bir anlayış da bilimin gelişmesi için ideal

Kendi adıma bu listenin herhangi bir arşivinde dahil olmak üzere kimseye defol
gibi kullanmaktan hoşlanmadığım bir cümle kurmadım bu yüzden ağzıma
yakışmayacağını düşündüğüm cümleleri ilginç bir hayalgücü ile ağzımdan çıkmış
gibi söylememenizi ya da böyle bir mantalide olduğumu göstermemenizi rica
ederim.

O halde ricam bana bu konularda bir daha sataşmamanız. Sizi bu konuda tatmin
edecek ve karşılıklı birbirimize sataşalım kavga çıkaralım gibi bir amaca
hizmet etmeyecek bir cevap yazıp hayal kırıklığına uğrattıysam eminim bugün
birine kızayım da sinirlerimi boşaltıyım hah dur şuna sataşayım diyeceğiniz
bir sürü insan vardır lütfen onlarla ilgilenin.

--
Akın Ömeroğlu
www.ozgurlukicin.com