[Pardus-kullanicilari] rc2 den güncelleme

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 15:13:57 EEST

Sanırım RC2 yi, bilgisayarınızda kayıtlı olan paketlerle güncellemeye
çalışıyorsunuz.

Şu yolu dener misiniz..

Paketlerin olduğu dizine girin ve konsolu açıp "pisi ix" komutunu verin. Bu
komut ile paketlerin listesini içeren xml dosyası oluşacak ve yerel depo
kuracağız. Sonra paket yöneticisine bu depoyu ekleyin. (Ayarlar > Yapılandır
> Depo yolunu izleyerek yapın ve adres olarak /dizin
adresi/pisi-index.xml.bz2 yazın). Daha sonra depo sıralamasında bunu en üste
taşıyıp tamam deyin ve paket yöneticisinden güncellemeleri göster deyin.

Bu yolun işinize yarayacağını tahmin ediyorum.

16 Temmuz 2008 Çarşamba 15:01 tarihinde bilgili bülend <
bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: