[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Husrev wapper at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 13:45:06 EEST

2008/7/16 Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>:

> işletim
>
> Bu nasıl bir mantıktır yahu? Bu söylem bahsi geçen deponun herhangi bir
> güvenlik güncellemesi yapmamasını haklı olarak gösterebilir mi?

hayır, bu söylem aşağıda yazdıklarınızı yazmamanız içindi.

> Bu Pardus'a zarar vermekten başka bir iş yapmaz. Sorasında, "Pardus kurdum,
> tüm verilerimi biri sildi ve çaldı, bik bik.." şeklinde bugzillaya
> ağlayacaksınız. Bunun sonucunda da insanlar "Pardus kurulunca tüm veriler
> kayboluyor" şeklinde ağızdan ağıza laf taşıyacak..

bakınız, yukarıda söylediklerim sizin burada söylediklerinize yeterince
cevap. İnsanlar WinXP kullanıyorlar ve internetten forumlardan gördükleri
viruslerle dolu, bir sürü hatalı programları kuruyorlar, bilgisayarları
bozuluyor ancak format atıp XP kuruyorlar. Anlatabildim mi?

> Eğer bu depoyu kullanıyorsanız, lütfen başka insanlara önermeyin.
> Öneriyorsunuz madem, öyleyse "biz bunun güvenlik güncellemelerini
> yapmıyoruz,
> bu resmi bir depo değildir" deyin..

resmi depolar belli ise resmi olamayan depo da belli değil midir? ben bütün
elbiselerimin üstüne satılık değildir yazmak zorunda mıyım? satılık olsaydı
dükkanda olurdu. Benzer bi mantıkla, resmi olsaydı öntanımlı gelirdi yahut
pardus.org.tr'de duyurulurdu.

> Eminim öyledir. Zaten biz de korsan olarak CD dağıtıp, bunun daha
> özgürlükçü
> olduğunu, microsoftun daha çok özgürlük tanıdığını söyleyenlere acır
> gözlerle
> bakıyoruz..

Kızıyorum ama, tek bildiğiniz şey Microsoft'a dair bir kaç kelime eden
insana "Korsancı" etiketi yapıştırmak, yaftalamak! Bu ne biçim bir hırstır
anlayamadım gitti!

Evimde lisanslı 1 adet Win 3.1 , 1 adet Win95, 1 adet Win98, 2 adet WinXP, 2
adet Vista, 1 adet ofis 95, 1 adet ofis 98 var ve bir adet ofis 2000, bir
adet norton interent security, bir adet 3lisanslı norton 360 var.

ve nortonlar hariç hiçbirine verdiğim tek kuruşa pişman olmadım.

--
Husrev
husrev at ozayman.com